.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی و شهر خسته بازهم در حاشیه ؛
از انصراف صنیفی فر برای تیم داری تا اعتصاب بازیکنان و تهیدید به جدایی کادر فنی تیم نساجی مازندران
شمال نیوز : فرهاد صنیعی‌فر مالک 60 درصد سهام باشگاه نساجی، با رضا حدادیان مالک 40 درصد دیگر آن، اختلاف‌نظرهایی پیدا کردند که همین مساله باعث مشکلات مالی شد. چراکه هر کدام از مالکان منتظر کمک نفر مقابل بودند و این لجبازی باعث شد مشکلات تیم زیاد شود.....
از انصراف صنیفی فر برای تیم داری تا اعتصاب بازیکنان و تهیدید به جدایی کادر فنی  تیم نساجی مازندران

نساجی مازندران این فصل شرایط چندان خوبی ندارد. نساجی که بعد از سال‌ها بالاخره به سطح اول فوتبال ایران رسید، قرار بود این فصل روزهای خوبی برای هواداران پر شمار خود رقم بزند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه شرایط بدی هم شکل گرفت. قرمزپوشان مازندرانی، کار خود را با جواد نکونام شروع کردند و آرزوهای بزرگی در سر داشتند اما مشکلات مالی مانع شد.

مشکلات مالی به صورتی بود که نکونام مجبور شد از هدایت تیم کنار بکشد. بعد از کش و قوس‌های زیاد، بالاخره مجید جلالی جایگزین نکو شد. در مدتی که تیم بلاتکلیف و بدون سرمربی بود، اتفاقات زیادی افتاد که مهمترین آن به اختلافات بین 2 مالک باشگاه نساجی اختصاص داشت. در واقع فرهاد صنیعی‌فر مالک 60 درصد سهام باشگاه نساجی، با رضا حدادیان مالک 40 درصد دیگر آن، اختلاف‌نظرهایی پیدا کردند که همین مساله باعث مشکلات مالی شد. چراکه هر کدام از مالکان منتظر کمک نفر مقابل بودند و این لجبازی باعث شد مشکلات تیم زیاد شود. این اتفاقات به صورتی پیش رفت که استاندار مازندران از مالکان باشگاه خواست، با آرامش و دوستی کار را دنبال و هر چه سریعتر سرمربی جدید تیم را انتخاب کنند.

بعد از این جلسه، سرمربی تیم معرفی شد اما غیبت 2 مالک باشگاه در مراسم معارفه جلالی نشان می‌داد همچنان اختلاف‌نظرها وجود دارد. به هر حال، کار پیش رفت تا اینکه بعد از بازی زیبا و خوب نساجی مازندران مقابل استقلال تهران، خبر رسید بازیکنان تیم شمالی اعتصاب کردند. دلیل این اعتصاب کاملا مشخص بود و به بی‌پولی ارتباط داشت اما همین مساله باعث شد یک سری مسائل روشن شود. ظاهرا بعد از اینکه بازیکنان تیم نساجی مازندران حاضر به تمرین نشدند و بدون تمرین ریکاوری، زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی تهران را ترک کردند، خبر رسید فرهاد صنیعی‌فر در نامه‌ای به استاندار مازندران اعلام کرد دیگر نمی‌خواهد تیمداری کند. نکته جالب این است که صنیعی‌فر بدون اینکه جوابی برای نامه‌اش بگیرد و پیگیر مشکلات تیم شود، راهی سفر خارجی شد.

محمد کاظمی قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در رابطه با این انصراف و سفر ناگهانی صنیعی‌فر به خارج از کشور می‌گوید: «صنیعی‌فر الان مسافرت خارج از کشور است و یکسری صحبت‌ها در این مورد انجام داده. امیدوارم در این شرایط حداقل آقای حدادیان (مالک دیگر باشگاه نساجی) جلو بیاید و تیم را تحویل بگیرد. طبق شنیده‌های من قرار بود صنیعی‌فر نامه‌ای رسمی به استاندار مازندران ارسال و رسماً کناره‌گیری خود از مالکیت باشگاه را اعلام کند. به ‌هر حال باشگاه ما یک مالک دیگر هم دارد که 40 درصد سهام باشگاه را در اختیار دارد. او هم باید تصمیم خود را بگیرد. شرایط خوبی در باشگاه وجود ندارد. استاندار مازندران در جریان کامل امور باشگاه است. امیدوارم حداقل به خاطر مردم قائم شهر کاری نکنیم که خون به دل آنها شود. ما تیم خوبی داریم و در اولین سال حضور خود در لیگ برتر نمایش‌های قابل قبولی از خودمان ارائه کرده‌ایم. حداقل با دست خودمان این تیم را خراب نکنیم.»

صحبت‌های کاظمی نشان می‌داد حرکت فرهاد صنیعی‌فر یک جور فرار به جلو است. او با این کار نه تنها مشکلات را حل نکرده، بلکه توپ را در زمین حدادیان و استاندار انداخته تا به این صورت یا مشکلات مالی را حل کنند یا اینکه حدادیان از مالکیت 40 درصد سهام باشگاه نساجی مازندران کنار بکشد.

به هر حال این اتفاقات و مشکلات مالی، اعتصاب بازیکنان نساجی مازندران را به دنبال داشت. حمید مطهری مربی نساجی، در رابطه با مشکلات به وجود آمده می‌گوید: «این شرایطی که اینجا داریم را من در 30 سال که در این فوتبال هستم را در جای دیگری ندیده‌ام. ما هفت هفته است که اینجا هستیم و هر هفته بازیکنان ما قبل از شروع بازی تمرکزشان به خاطر مساله لباس به هم می‌ریزد. هر هفته یا لباس‌ها تنگ است یا بزرگ است یا اشکالی دارد و این واقعا تمرکز بازیکنان را گرفته. این فقط یکی از کوچکترین مشکلاتی است که اینجا داریم. خیلی مشکلات وجود دارد که دل من را درد می‌آورد. به نظر من مسئولان باشگاه هزینه می‌کنند اما این هزینه‌ها نظارت درستی نمی‌شود. لباس دیگر حداقل چیزی است که یک تیم باید داشته باشد. سعی کردیم نتایج خوبی هم بگیریم و این را در عمل هم نشان دادیم اما اگر شرایط به همین شکل باشد و وضعیت تا دوشنبه مشخص نشود، ما هم از ادامه کار منصرف خواهیم شد.»

با این شرایط به نظر می‌رسد آینده خوبی برای نساجی در راه نیست، مگر اینکه این بار هم استاندار پیگیر ماجرا شود و البته تصمیمی جدی برای این تیم پرطرفدار بگیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.